עמנואל שילה: "אם בנט יחבור ללפיד מפלגתו תיתן לו גיבוי"

ארי טננבוים No Comments on עמנואל שילה: "אם בנט יחבור ללפיד מפלגתו תיתן לו גיבוי"

עורך עיתון 'בשבע' עמנואל שילה אמר בראיון ל'קול חי' כי במידה ובנט יילך עם לפיד חברי מפלגתו יתמכו בו. עוד הוסיף כי "במערכת כמו שלנו המציאות היא שמי שיכול להרכיב ממשלה הוא זה שיזכה במנדט" | האזינו

עמנואל שילה עורך בשבע צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עורך עיתון 'בשבע' עמנואל שילה מעריך כי לבנט לא יהיה את מספר הממליצים הכי גבוה להמליץ עליו בפני הנשיא אם כי ייתכן שנשיא המדינה יחליט שיש לו את הכי הרבה סיכויים להרכיב את הממשלה על אף שיש לו את הכי פחות ממליצים.

בראיון ל'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן אמר שילה כי אין פיתרון פשוט וקל: "המציאות קשה לכל מי שיקבל את המנדט. יש כל מני אופציות שאחת מאה למשל זה לנסות להרכיב ממשלה בלי השמאל הקיצוני אבל כן לנסות לחבר בין לפיד, גנץ, סמוטריץ' וסער, רק שאת כולם צריכים להושיב ביחד – שזה לא דבר כל כך קל לביצוע. יכולה גם להיות רוטציה עם בנט יקבל את המנט על מנת לנסות להקים ממשלת ימין".

עוד הוסיף שילה כי ברור כשמש שמי שצריך להרכיב את הממשלה זה נתניהו, כיוון שהוא קיבל את מירב הקולות. "במערכת כמו שלנו המציאות היא שמי שיכול להרכיב ממשלה הוא זה שיזכה במנדט". לגבי ממשלת בנט-לפיד אמר שילה כי לא כל זרם הכיפות הסרוגות הצביעו לו אלא לסמוטריץ' אבל לגבי חברי מפלגתו . "חלקם יתאכזבו מההחלטה לחבור ללפיד, אבל הוא מלך במפלגתו והם יתנו לו גיבוי".

האזינו:

 



0 תגובות